Daglig arkiv: 25. februar 2012

Ingrid – medisinsk kasus. Tannlegeversjon. Kap. 1

Orginalt lagt ut 17.februar på min gamle blogg: observeringrid.blogg.no CHRISTMAS GONE TOOTH BAD JA jeg vet dette er et sjukhuslangt innlegg, men dette er min historie. I dag kom inspirasjonen til å skrive om det jeg dessverre har måttet vært … Les videre

Publisert i Helseingrid | Merket med , , , | Legg igjen en kommentar

Buss. Random shuffled encounter

Buss. Hjem fra jobb sent. Det er stille og alle har mobil eller pod til å hjemme ansikt i. Hun sitter med et ledig sete ved siden av seg og når bussen ved neste stopp slipper på flere folk ser … Les videre

Publisert i skriblerier | Legg igjen en kommentar

Svar til «De to kjønns krutt» – Jomfrufødsel.

Dette innlegget svarte Arild Brock på, for å se hans svar til meg, se min gamle blogg: http://observeringrid.blogg.no/1324324163_svar_til_de_to_kjnns_.html «I krybba lå en liten gutt så fresk og rein og god.. og mor hass dreiv og stelt´n og far hass stod … Les videre

Publisert i Feminisme eller hva du vil, O jul med din blogg | Legg igjen en kommentar